מזל אריה והצבע שעושה לו טוב: הצבע הכתום.
מזל אריה מייצג את הכוח הבלתי מעורער, את גיל הבשלות 28-35 , את אונות הזכר השולט בחייו, אך מניח לטבעו האמיתי להתבטא. לאריה כוח רצון עז. מזל אריה משתייך ליסוד האש, והכוכב השולט עליו הוא השמש. מזל אריה שולט בגוף האדם על הלב ועל חוט השדרה.
תקופת האריה חלה בעיצומו של קיץ, כשהצומח נמצא בשיא פריחתו ובשלותו. זהו שלב שבו האדם בטוח בזהותו, אך עדיין לא מובטח לו מקומו בחברה.

האריה מקרין כוח וחום ומייצג את הנעורים הנצחיים השופעים שמחת חיים ואופטימיות. האריה שומר על פרטיות, ויקפיד תמיד לשמור על מרחק בינו לבין סביבתו. בכל אחד מאיתנו מנמנם האריה שלא אוהב שיטרידו את מנוחתו, אך אי-שם במעמקי הוויתו הוא דרוך ונכון לזנק אל מעגל ההכרה. אין ספק שהאדם חי באמצעות הכרתו, וכאשר הוא מאבד אותה, הוא מחוסר הכרה.

באמצעות ההכרה, מתבונן האדם על הנעשה בתוכו והופך למשקיף. כאשר ההכרה האנושית נוגעת בקרניה של השמש הפנימית, היא מאירה את השכל ואת ההבנה ומעדנת את אורה הנצחי של הנשמה. ואולי, המגע שנוצר במוח עם דרגת ההכרה הגבוהה יוצר את המחשבה הנכונה. הכרה זו נמצאת במצב של נמנום אצל כולנו ומבקשת להתעורר.
קרינת האריה בגלגל המזלות דומה לקרינת השמש בלב הגלקסיה. כבעל חי נחשב למלך החיות. בשאגתו המאיימת, מוכיח האריה לכל, את עוצמתו, את שליטתו, את תפארתו, את האונות שבו ואת הדרתו.

צבע הכתום:
הצבע הכתום מתקבל באמצעות ערבוב האדום – צבע החיות, הפעולה והמלחמה, עם הצהוב – צבע האינטלקט. כתום הוא צבעה של השמש.
הוא הנקודה המאזנת בין רוח האדם לבין יצר החיים. הכתום יכול להתגלות כאהבה נשגבת, כפי שהנזירים הבודהיסטים לובשים את שמלתם הכתומה, או להיות לסמל ניאוף. הכתום מסמל את כוח היצירה, את הדינמיות השמשית, את הבריאות, את הקדושה, את האינדיווידואליות, את הגאווה, את היהירות, את העזרה לזולת ואת האמונה. הכתום מעצים את החיונית וממריץ את סגולות השמש: הנדיבות, אומץ הלב, האופטימיות והיצירה.

כצבעה של הבריאות, הוא קשור בהכרח לריפוי, הוא מעורר בתוכנו את העניין ואת הצורך בחברה. הוא מגיש את שירותיו לעזרה ולכל אדם הנזקק לעזרה. שימוש מוגזם בצבע כתום עלול ללבות אמביציה מנמנמת, התנשאות, בוז לזולת, תשוקות ומתח מיני, ולהגביר את חום הגוף.

לצבע הכתום, השפעה טובה על כל הקשור למערכת העיכול, לבעיות במיניות אצל שני המינים, לאלרגיות, לבעיות אכילה, ולמחלות אוטואימוניות, לקשיים בתנועה, ולמצבים של ירידה באנרגיית החיות.
בעץ החיים הקבלי, הספירה תפארת היא מקום מושבה של השמש הזוהרת והקורנת ביופייה,בפאר והדר. בעץ החיים היא פועלת בדומה ללב – בגוף האדם ולשמש – בלב היקום.

מה היית רוצה לדעת? שיחת יעוץ עם יועצים בכירים להצלחה, מתקשרים ומיסטיקנים, לחץ/צי כאן