מזל בתולה והצבע שעושה לו טוב: הצבע הכתום-מוזהב.
מזל בתולה חל בעונת הקציר, בזמן שהטבע ניצב בבשלותו ונגלה לעיניו בשפע יבוליו שנזרעו וצמחו במזלות הקודמים. ההתבוננות כאן היא בתוצאות, כאן רואה האדם את חסרונותיו וחש בפגיעותו.

מזל בתולה שייך ליסוד האדמה ונשלט על ידי כוכב הלכת מרקורי. יסוד האדמה מסמל את התחושה האובייקטיבית, תחושה המאפשרת לנו לקלוט את הנתונים המוחשיים ואת המציאות באופן ישיר. זהו מצב שיש בו את יכולת ההבחנה בין ערכים שונים ויכולת להבדיל בין כמות לאיכות.

מזלות האדמה – שור, בתולה וגדי – ממצים עד תום את ניסיון החיים שנותן להם על פני האדמה. הם מעורבים לחלוטין בכל דבר שהם עושים, עובדים ללא לאות, בונים ומתכננים ללא הרף את חייהם מחדש. לעיתים קרובות, מאבדים מזלות האדמה את נקודת הראות הרוחנית של הדברים, ואז הם טובעים בעולם החומר ובחיי היומיום.

הסימן האסטרולוגי של בתולה דומה לאות M באנגלית, ומרמז על החומר – Material ועל האם – Mother. האות מבטאת התכנסות פנימית, כמו האם המבקשת להגן על ילדיה ומשפחתה, לבל יעונה להם כל רע, והגנה מכל מצב אשר לא לטובתם.

מזל בתולה מייצג את עולם העבודה ואת כל הקשור בו: כושר ניתוח מעולה, שיטתיות, ארגון, תחום הכלכלה, המסחר והתעשייה, ואת הכסף. באנשי בתולה, ישנה היכולת להשתמש בידע ולהוציאו אל הפועל בצורה יעילה ונכונה. ישנה בהם היכולת להפיק מנתוני יסוד גולמיים מוצר גמור ומושלם.

מזל בתולה קשור לתחומי העזרה והסיוע לזולת, כגון: רפואה על כל גווניה, ובעיקר לכל הקשור לגוף. זהו המזל שבו היחיד לומד לשלוט על החומר שממנו הוא עשוי- גופו הפיזי - ולטהר אותו. ובכל מצב, הוא מעמיד עצמו לשירות הזולת.

סמליות הצבע כתום-זהב.
כתום הוא הצבע הקרוב ביותר לאדום על קשת הצבעים, אך האנרגיה שלו שקטה יותר, מאופקת יותר ותומכת. בהיותו מורכב משני צבעים, אדום וצהוב, מהווה הכתום צבע חברותי היוצר הזדמנויות. יש לו החום, ההתלהבות והאנרגיה של האדום והם מתמזגים עם הידע והיצירתיות של הצהוב. כינוי של הכתום "חותם הנפש". הכתום מאפשר לנו ליצור איזון בין מוחנו לבין גופנו. צבע המשמש לטיפול באבנים בכליות ובבעיות בכיס מרה. הוא אף יעיל במקרים של התכווצויות שרירים ועוויתות, הוא מגביר את כושר ההתנגדות של הגוף ומסייע בכל מחלות העיכול. במצבי דיכאון, הכתום מגיב היטב, אולי מכיוון שהוא חודר מבעד לשכבות העמוקות ביותר של נפש האדם, אל החיים הקדמוניים של השמש המעניקה חיים. כמו-כן הכתום מזכיר את זמן הקציר ואת צבעם של פירות האדמה, סמלים של גמול על יגיע כפיים. הוא כורך בחובו את השמחה והאושר ולכן, בעבור חלק מן האנשים, הצבע הכתום מגביר את היכולת המינית.

מה היית רוצה לדעת? שיחת יעוץ עם יועצים בכירים להצלחה, מתקשרים ומיסטיקנים, לחץ/צי כאן