מזל גדי והצבע שעושה לו טוב: צבע אינדיגו.
מזל גדי הוא מזל חורפי והימים בו קצרים. בעקבות הקור שוקעים בעלי החיים בתרדמת החורף, הטבע משתתק ומתכנס בעצמו. בלילות הארוכים של החורף הגדי שוקע בהרהורים, בחשבון נפש ובהגות פנימית. הגדי המעמיק כאדמה, מתרכז בעצמו, בחשיכה הוא בונה בסבלנות מופתית את יצירותיו לעתיד המהדהדות עם משאת נפשו.
הגדי מייצג את חיי החברה הציבוריים. הוא ממוקם מול מזל סרטן (בגלגל המזלות) המייצג את השורשים ואת המשפחה. אצל הגדי, מעריכה החברה את הפרט על פי כישרונותיו, מיומנויותיו, בקיאותו ומעשיו.

הגדי מסודר, מאורגן ומתוכנן להפליא. הוא אינו נסוג מהתחייבויות ולא מאחריות שנוטל על עצמו. הגדי ניחן במודעות מקצועית ובכוח עבודה בלתי רגיל. יש לו כושר הסתגלות למציאות, עקשן, ואינו נרתע מפני קשיים. הוא יציב, קר רוח, עקבי, מחמיר ורציני, החום והרכות הם לא מהתכונות הבולטות. יחד עם זאת, אפשר לסמוך על הגדי במלוא המשמעות. כל התכונות האלה מאפשרות לאדם לתפוס מעמד בסולם או בהיררכיה החברתית.הגדי שב ומזכיר לנו כי השאיפה להתרומם ולהתפתח טבוע בטבע האדם.

צבע האינדיגו:
צבע האינדיגו מאחד את עולם הלא נראה עם העולם הנראה, את השמים ואת הארץ, בעזרתו נבקע החומר ונכון לקבל את התבטאות הרוח בתוכו.
צבעו של האינדיגו הוא שילוב של כחול כהה עם מעט אדום, זהו צבעו של סאטורן ושל הספירה בינה. הוא קשור לגוף האינטואיטיבי, לצ'אקרת העין השלישית ולרוח האמת.
האינדיגו הוא צבע מלכותי המבטא את עוצמת הרוח. הוא צבעם של החזון, האינטואיציה וההשראה.

בגוף האדם הוא משפיע על בלוטת יותרת המח, עיניים, אוזניים, עמוד השדרה, השלד והעצמות. הוא מעניק יציבות, מקל על הכאב, מטהר את החושים ובעיקר את החוש השישי.
האינדיגו הוא צבעו של הים העמוק, החודר במלוא עוצמתו באפשרות הנותנת להירגע, צבעם של המדיטציה ושל ההתבוננות הפנימית, הוא מחבר את המופשט לממשי, את העולמות העליונים עם העולמות התחתונים, את העבר עם העתיד " בכאן ועכשיו ".

צבע האינדיגו הוא צבע מבורך המשקיט את מערכת העצבים ומרפא את מחלות הנפש, את האובססיה והדיכאון. קרני האור הכחול בתוך צבע האינדיגו שייכות לרוח האמת, לאמון והאמונה, לנאמנות, לבריאות וליציבות הגוף, לאיזון ולהרמוניה, לרוח הצדק ולאיחוד האחד עם אחדות הכל.

מה היית רוצה לדעת? שיחת יעוץ עם יועצים בכירים להצלחה, מתקשרים ומיסטיקנים, לחץ/צי כאן