מזל קשת והצבע שעושה לו טוב: הצבע הסגול.
מזל קשת מאחד את הרוח עם הרצון. כל הפעולות הנעשות במודעות מלאה מונעות על ידי הרצון. הרצון נובע מן ההקשבה הפנימית, משימת הלב, מן הדריכות ומן הערנות. העמידה על הרצון אינה מכירה בנסיגה, הרצון הוא האש הספונטנית, החופשיה, חסרת האינטרסים, מתמקדת בבעירה. זוהי תבונה אינטואיטיבית אשר אינה מונעת על ידי החושים ולא על ידי הרציונל, הרצון פורץ ממעמקי ההוויה ועמו ההחלטה המידית – הרצון אינו מדבר, הוא מגיב.
הרצון מניע את הפעולה הספונטנית אך אינו הפעולה עצמה, הוא מונע מעבר לתנועה של פתיחות ושל קבלה אשר נכונים לתגובה. הרצון האמיתי יש לו מחויבות להתחברות לרצון האלוהי ולחוקי היקום, שאם לא כן, הרצון יוותר כתשוקה מופנמת והתוצאה ...

על הקשת למצוא את האמת, ועל כן נושא הקשת את קשתו לעבר מטרה עליונה שאינה נראית לעין לעבר תהליך בלתי פוסק של חיפוש, של תנועה משתנה ואינסופית, הנהפכת לדרך חיים ולנתיב שדרכו הוא מונחה.
הקשת חי את חייו כהרפתקה גדולה, הוא מוותר על הדרך של האשליה בביטחון, נכון להתקדם ללא היסוס, להלהיב את הזולת ותמיד מלא אמונה מקדם עצמו קדימה.

הצבע הסגול:
בצבעי הקשת, הוויברציות של הצבע הסגול הן האינטנסיביות והרוחניות ביותר, הן מעניקות השראה, שואפות להתפשט במרחבי האינסוף להינשא לגבהים.
סגול הוא צבע המתקבל מערבובם של האדום – העולם הפיזי, החומרני, והכחול – עולם המחשבה.
הסגול מסמל את שיווי המשקל המאזן בין השמים והארץ, זוהי צלילות הדעת והמעשה המחושב, הלהט והאינטליגנציה, האהבה והחוכמה – הסגול נחשב לצבע הרוחני ביותר.

הצבע הסגול מעודד את התפתחותם של התהליכים ושל השינויים הפנימיים, זהו צבע של כוכב הלכת יופיטר – צדק. הסגול הוא צבע המחבר את הנראה עם הבלתי נראה. צבע אשר לא קל לחזות ולדמות.
הסגול מזכך, ממתן, משקיט ומרגיע, הוא ממריץ את מערכת הדם ואת מערכת העצבים וממיס את המחסומים הנפשיים והפיזיים. ועל כן, לצבע סגול סגולות מרפא, ועל כן מאפשר התמרה לשינוי.
סגול – הוא צבע האינטואיציה וההשראה, יש בו חזון, נושא פניו לעבר משימות, ומטרות נעלות ושואף להתפשט במרחב. סגול מעניק יציבות, עקביות, ומאפשר את הבחירה הנכונה לאדם.

הסגול בקשת – הוא הצבע המשלים של הצהוב – בתאומים. הסגול מייצג את הדיאלוג המתמיד בין החומר לרוח, בין ההתרחבות לבין ההצטמקות. זוהי המחזוריות המתמדת של המוות והתחייה, של ההשתנות וההתעלות. סגול הוא צבע האבל, ומרמז על הרעיון שאין המוות אלא מעבר, מצב הכרה חדש ושינוי צורה. הסגול הוא צבע מיסטי, קדוש ומקודש, המסוגל לממש את הנעלם ואת הבלתי נתפס, ומסמל את אלכימיית ההשתנות.

מה היית רוצה לדעת? שיחת יעוץ עם יועצים בכירים להצלחה, מתקשרים ומיסטיקנים, לחץ/צי כאן