מזל עקרב והצבע שעושה לו טוב: צבע אדום כהה.
מזל עקרב הוא מזל סתווי – הטבע שרוי במצב של קמילה, העלים בשלכת, הצמחייה שבה לראשוניות החומר ואל הבסיס להתחדשות החיים.
מזל עקרב נשלט בידיהם של פלוטו – אל השאול ומרס – אל המלחמה. הוא מסמל את כוחה המסתורי וחסר הרחמים של האש – המכלה ויוצרת תחושת תוהו ובוהו וגיהינום. הוא מייצג את העלטה, את המחשכים, את הפנימיים ואת הכאוס, עקרב שסוע בין ההרס לבין הבריאה, בין המוות לבין התחייה, בין הכליה לבין הגאולה. העקרב הוא הר געש החש בחיים רק שהם סוערים. הוא מייצג את מי התהום הרדומים, את ההסתיידות ואת הסיגוף. העקרב הוא בעל עוקץ רעיל. הוא חי בבריחה מתמדת מן האור ומסתגר בעולם אפל וחשוך.

מזל עקרב שולט על החיים ועל המוות, ומכאן השפעתו החזקה על בני האנוש.

העקרב מייצג את להט היצרים אשר לעיתים משחית, את הרכושנות, את ההרס העצמי, את עמקות החיים ומסתריהם, את ההתקוממות, ואת הייסורים הנולדים מרגשות כה עזים.
רפואתו, אם ניתן לומר זאת כך, תתחיל במיתון תשוקותיו ובשינוי השקפת עולמו, רצוי אופטימיות גבוהה יותר, להיות בונה ולמצוא את שביל הזהב אשר תביא לעקרב את הרגיעה שזקוק, וגם להימנע מלהיקרע בין הציפיות מהאחר לבין התמורה שהוא מקבל.

העקרב מעמיד עצמו למבחן בשלשה רבדים:
בעולם הפיזי – על תאבונו לתשוקות, ועל יחסו לכסף כאל מטרה ולא כאל אמצעי.
בעולם הרגשות – על השנאה והקנאה המקננים בו לעיתים ועל האמביציה להצליח.
בעולם המנטלי - על יצר הביקורת, על הגאווה, על יצר השליטה ועל האכזריות המקננת בתוכו.

סמליות הצבע האדום:
צבע זה מסמל את הגוף ואת צרכיו, את אנרגיית החיות, את הכרת העובדות והמציאות, את הכבוד לחומר ולצורה, את העקביות והנאמנות, את ההשתרשות ואת כוח ההתנגדות, את העוצמה ואת היציבות. השפעת העקרב מעוררת את התשוקה, מעניקה חיים ומאיצה לפעולה. יש בו היכולת להיות דבק במטרה, לדעת להתרכז ולהגיע למחוז חפצו. האדום מסמל את תהפוכות החיים ואת הניסיונות המרתקים, את המאבקים ואת ההתנגשויות הפנימיות. בתוכו משמשים בו זמנית בערבוביה כוחות האור וכוחות השחור.
 

מה היית רוצה לדעת? שיחת יעוץ עם יועצים בכירים להצלחה, מתקשרים ומיסטיקנים, לחץ/צי כאן