מזל דגים והצבע שעושה לו טוב: הצבע הלבן.
מזל דגים הוא האחרון בגלגל המזלות. יש בו מן הרמז על סופו של עולם ושחרו של עולם חדש.
הטבע בתקופת גוויעתו של החורף נמצא במצב של התפרקות, כל היסודות שבים למקומם ומתארגנים מחדש כדי להיוולד עם בוא האביב . הדגים, בדומה לטבע כולו, מניחים לאנרגיה שלהם להתמוגג על מנת שתוכל להיוולד מחדש ולהתגשם בצורה טובה יותר.

מזל דגים נשלט על ידי שני כוכבי – הלכת נפטון ויופיטר. ניתן לומר שדגים הם סימן המים בהא הידיעה. ובכדי שנוכל להבין את הדגים חשוב לחוש את אלמנט המים ולדמיין את תנועת החיים בתוכם.
סמלו של דגים מורכב משני דגים המחוברים זה לזה כשכל אחד מהם פונה לכיוון הנגדי. ניגוד זה מסמל את הצורך של בני מזל דגים לעבור מגוון של חוויות ואפילו במחיר התנפצות אישיותם.
הקו המקשר בין שני הדגים מזכיר לנו שלמרות חיפושיהם המנוגדים קיימת בתוכם יכולת להישאר מחוברים זה לזה מבפנים ולגשר בין שני עולמות, הישן והחדש. הקו המנחה את אופיים הוא יכולתם המופלאה לחלחל לעומק. בעולמם שולט הרגש האינטואיטיבי, הם אוהבים, רומנטיים, זקוקים למגע מתמיד, לתמיכה ולהרבה רכות ורוך. ישנם ביניהם אשר מורכבותם מונעת מהם את הפשטות ואת היציבות ביחסי האהבה.

סימליות הצבע הלבן
הצבע הלבן נחשב להיעדר כל צבע, לשקיפות, או למזיגתם של כל צבעי הקשת גם יחד.
הלבן מייצג את כוחות האור כנגד כוחות השחור, מסמל טוהר, ניקיון, את הבתולי והראשיתי, את תום הלב, את טוהר הנפש ואת צחות המחשבה.
הלבן הוא צבעו המסנוור של אור השמש הבוהק כאמת בהירה וצרופה. הוא אין סוף האור שממנו נברא העולם, הוא צבע המעבר המחבר את הסוף עם ההתחלה, את הנראה לשאינו נראה.
הלבן הוא צבעה של הלבנה החיוורת, הקרה, הנוסכת עלינו אווירה פסיבית והגות, של היעדרות ואי ודאות. הלבן הוא צבעם של השיבה חזרה והחזרה בתשובה, של השחר העולה ושל כיפת השמיים אשר טעונה אין ספור תגליות והפתעות לרוב. לאור הלבן שני כוחות, הכוח היורד והכוח העולה, ושניהם בין ההיעדרות לבין הנוכחות, בין היש והאין, בין הירח לבין השמש, בין השמיים לבין הארץ, בין קודש לחול.

הלבן הוא צבע החניכה, צבעו של הנבחר, של הנולד, שקם על רגליו, וזכה בהתרוממות רוח ובתעצומות הנפש. הלבן מסמל את הפוטנציאל הגלום בכל אחד מאיתנו, את ההבטחה לבאות, את ראשית ההתחלות, ואת זכות הבחירה. הלבן הוא צבעו של השואף להיות כלי בידי היוצר כדי לשרת את כוחות האור ולהעצים אותם. הוא צבעם של הקדושה ושל טקסים בתקופת המעבר של האדם: הלידה, ברית המילה, בר מצווה, נישואין והמוות. הלבן הוא הכלום שלפני כל תולדה הממלא אותנו בשמחת חיים עילאית. הלבן החיוור, חסר החיים, הוא צבעם של היציאה לקראת המוות ושל הכניסה אל הלא נודע. הלבן הוא המציאות האפשרית האצורה בין חושך לאור.

הלבן הוא צבע של טוהר וזכות, המרווה את הגוף בחסד הרפואה ובאפשרות להשתנות. הוא צבעם של הפתיחות, של הכניעה מרצון, של ההתבטלות, של הענווה, של ההתגלות וההארה.
הצבע הלבן מסמל את התחייה, את התעוררות הרוח, את ההכרה ואת השליחות והשירות.

מה היית רוצה לדעת? שיחת יעוץ עם יועצים בכירים להצלחה, מתקשרים ומיסטיקנים, לחץ/צי כאן