מזל מאזניים והצבע שעושה לו טוב: הצבע הירוק בהיר.
מזל מאזניים חל בתחילתו של הסתיו, הימים שווים באורכם ללילות, העלים מתחילים לנשור, השדה ממתין לאסיף, והאדם קוצר את אשר זרע. זהו הזמן המתאים לחשבון נפש ולסליחות. האדם מבקש ללמוד משהו מניסיונו ומרגשותיו, עורך בדק בית ומשליך את המיותר, שומר על המועיל וכך הוא משפר את איכות חייו ומחזק את שליטתו בהם.

סמלו האסטרולוגי של המזל הוא כפות המאזניים. גם לאדם, כמו למאזניים, שתי נטיות: האחת מושכת אותו אל החומר ואל משאלות הגוף ואילו השנייה שואפת לטוהר, לשלמות ולהתפתחות הרוח.
שליטה של מאזניים הוא כוכב הלכת ונוס. המאזניים הם הסימן האסטרולוגי הראשון שסמלו לא מתאר דמות אדם או בעל חי אלא את סמל הצדק: את כפות המאזניים. בני מזל מאזניים זקוקים לניסיונות, כתנאי לצמיחת נשמתם. תמיד יהיו מוכנים להילחם למען האמת, אולם ברכות ולא באלימות.

המאזניים מייצגים את החברה במלוא הדרה, את המסורת ואת המנהגים, את החוקה ואת המשפטים, את הזוגיות ואת הנישואים. המאזניים נעים בין החברתי לבין האישי, בין האגואיזם לבין האלטרואיזם. המאזניים שואפים להרמוניה ביחסי אנוש, והם מעמידים עצמם במבחן ועליהם לקבל החלטות חשובות: ללכת בתלם או למרוד במוסכמות? לשכלל ולעדן את הצורות הישנות או לפרוץ דרך חדשה למערכות יחסים אחרות, ישירות והגונות, מאוזנות וחופשיות יותר?

המאזניים פתוחים לכל התנסות שלא תסכן את בטחונו ולא תערער את מסגרתו. למען שלום בית, הם מוכנים להקריב חלק מצרכיהם האישיים לטובת הזולת.המאזניים הם דיפלומטים מלידה, הם תמיד ימצאו את הדרך לפשר בין כוחות מתנגדים ולגשר בין הפערים.אך רוח הסתירות והספקות המשטה בהם תגרום להם לא פעם לרצות דבר והיפוכו.כאנשי חברה מובהקים,הם מתמסרים לאומנות הויכוח, נוטים לחקור ולהפליג במילים, הם מתאגדים, יוצרים חברות, שותפויות וארגונים למיניהם.

סמליות הצבע הירוק:
סמליות הצבע הירוק בהרבה מסורות ותרבויות נחשב לצבע התקווה, ההתחדשות, האיזון וההרמוניה. הירוק הוא צבע הצמחים, צבעה של אימא אדמה. הירוק מחייה, מחדש, עוזר לצמיחה ומעניק עוצמה, ואין זה מקרה שצבעו של הטבע הוא ירוק. יופיו של הירוק בטבע, בצמחייה הרבגונית המשתנה בהתאם לעונות השנה: מירוק עדין, לירוק חי, כהה, זית, צהבהב ועד לירוק חום.

הירוק הוא גם צבע הנעורים והוא מבטא את שמחת החיים במלוא הדרה. ירוק הוא צבעה של אנרגיית הריפוי לנשמה בגלל יכולתו ליצור איזון. הכחול והצהוב מהם מורכב , מעניקים לו רטט אנרגטי עשיר ואת היכולת לבנות מחדש את תאי הגוף, את הנשמה ואת הרוח. הוא מחזק את האהבה לטבע, ליופי ולהרמוניה, משקם ומרגיע את מערכת העצבים, את כלי הדם והלב, ומעניק שקט, שלווה ורגיעה. ירוק מגן על עולם הרגש ומעניק יכולת מופלאה ביצירת קשרים. ירוק הוא – איזון, יושר, הרמוניה, מרחב וכיוון, יכולת לקחת אחריות ולקבל החלטות מתוך פתיחות של תודעת הלב, מאפשר את היכולת לראות בכל מצב את כל האספקטים. הירוק מבקש מאיתנו את מציאת האמת הפנימית, זוהי התקווה הנצחית.

הירוק מאפשר להתחבר לרוחניות ולתודעת העל הבאה מן הלב ואל הלב. הדמייה בצבע ירוק וחשיבה חיובית יכולים להביא מרפא לעצמנו ולהעצים את כוחות הריפוי בגופנו. הירוק הוא פתיחות הלב ורוחב הלב, יש קשר הדוק לחיבור לב-ראות ולכן פעולת האיזון בין הנתינה והקבלה.
פעולת איזון זו מקבילה לפעולת הנשימה: שאיפה ונשיפה, לקיחה ונתינה, האיזון בין ההיגיון הצרוף ללהט הגוף והחושים. כאשר אנו גורעים מאזור אחד – יש צורך מידי לאזן את החסר שנותר.

מה היית רוצה לדעת? שיחת יעוץ עם יועצים בכירים להצלחה, מתקשרים ומיסטיקנים, לחץ/צי כאן