מזל תאומים והצבע שעושה לו טוב: הצבע הצהוב.
מזל תאומים שייך לאלמנט האוויר ומייצג את הרוח. תאומים מסמל את הנעורים הנצחיים. זוהי תקופתם של הסקרנות, של הוויכוחים האינסופיים ושל הצורך לקשר בין המאורעות לבין סיבותיהן. זהו גיל של תנועות הנוער וקבוצות למיניהן המבוססות על חיפוש ערכים משותפים, על חקר העולם ועל הרצון לחוש ולחוות את טעם החיים.
תאומים מטבעם הם אנשי קשר שמתאמים בין האלמנטים השונים ובין הדעות המנוגדות.

מצד אחד מייצג את הדואליות, את צדדיו השונים של המטבע, את האישיות הכפולה ואת עולם ההפכים. מצד שני, מייצג את הזיקה שביניהם ואת שאיפתם להתאחד לחטיבה אחת שלמה. דואליות זו, היא השתקפותו של הקונפליקט המקנן באדם משחר בריאתו, בין השעבוד לחומר לבין הרוחני והחופשי.

מצד אחד הגוף (החומר) בן התמותה, השב לאדמה. מצד שני, הרוח והנפש הנצחיים. המסר מכך מאד ברור, שני החלקים חשוב שילמדו לחיות בהרמוניה ולחוות בתוך גוף החומר את אשר באו ללמוד על פני כדור הארץ. כאשר עולה בידי האדם לחבר את שתי האנרגיות הבסיסיות המניעות אותו, היכולת למזג את האני הנמוך עם האני הגבוה, ולבסוף לאחד את גופו עם רוחו, הוא יוצר מרווח חדש הפועל בתוכו כמעיין מתגבר של כוחות מתחדשים המעניקים לו בטחון ושלווה עילאית.
ניתן לומר, שתאומים מציב לנו אתגר המבוסס על הצורך לגשר ולהשלים בין הכוחות המנוגדים של המשיכה לעולם הרוח מחד, ומאידך, השאיפה לעולם החומר.
אלה דחפים בסיסיים אשר עלינו להשתמש האחד למען השני ולא האחד על חשבונו של האחר.

הצבע הצהוב:
הצבע הצהוב הוא צבעו של מרקורי, הכוכב הקרוב ביותר לשמש, ולפי כך הוא בעל תכונות שמשיות. זוהי אנרגיה שמשית של חיוניות, של בריאות, של איזון ושל אופטימיות.
הצבע הצהוב הוא חם ולוהט, הוא פורץ את מסגרתו כקרני השמש, מתרחב ומתפשט בתכלת השמיים כשליח האור. הוא צבעם של הצחוק והשמחה. צבעה של האינטליגנציה המהירה, של בהירות המחשבה ושל האינטואיציה.

הצהוב משפיע על אנרגיות של מגע, של קשר ושל הידברות: בין האדם לבין עצמו, בינו לבין סביבתו, ובינו לבין היקום כולו.
הרטט החזק, המרוכז והיסודי של הצהוב סולל בפנינו את הדרך מן "האני הנמוך" להכרת "האני הגבוה", מסייע לנו להיות קשובים לזהותנו העצמית ולקולו של המדריך הפנימי שבתוכנו. הצהוב משפיע בגוף האדם על הלבלב, על הראות, על מערכת העצבים, על המוח, על חוט השדרה, על הידיים ועל המעיים.

הצהוב הוא צבע מרפא ומטהר, הוא מסלק מהכבד את הרעלים המצטברים בתוכו, הוא דואג לכך שהטחול והמעיים יפעלו טוב יותר ומסייע לתאי הגוף לשמור על חיותם, על בריאותם והתחדשותם.

הצהוב-זהוב מייצג את רצף התודעה שאין לו התחלה ואין לו סוף, כשם שהזהב כמתכת מסמל את הנצח. ולא בכדי, בתרבויות עתיקות שימש מלכים וקיסרים אשר עטו צהוב-זהוב והכריזו על עצמם כאלים וכשליטים.

מה היית רוצה לדעת? שיחת יעוץ עם יועצים בכירים להצלחה, מתקשרים ומיסטיקנים, לחץ/צי כאן