מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי 2013 מזל קשת

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2013. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....

מאת
הורוסקופ שנתי 2013 מזל קשת הורוסקופ שנתי 2013 מזל קשת

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה אתם צופים בכוכבכם יופיטר החולף בגזרת מזל תאומים ומפלרטט עם האנרגיות של כוכב מארס. פלירט זה בא כדי לרמוז לכם כי במישור הרוחני וגם אם אינכם מודעים לכך, נראה כי עסקיכם והקריירה שלכם מושפעים מן המתרחש איתכם בתחום שבינו לבינה. השקיעו בתחום זה והכול יבוא על מקומו בשלום.

בחציה השני של התקופה אתם צופים בבית הזוגיות אשר במפת הלידה שלכם המארח עתה את האנרגיות הממוזלות של כוכבכם יופיטר. בקלות רבה מן הצפוי אתם מתמודדים עם מחזרים לוהטים. סגנונכם הישיר והגלוי הוא בדיוק הקטע שהם מחפשים. טיפוסים פזיזים יציעו לכם הצעות סרק. יש להתייחס ברצינות רק להבטחות שיש עימן הסכם רשמי. אתם מתחילים לשלוט בתחום העשוי להביא לכם הצלחה בעתיד. כפתרון זמני כדאי שתשקלו עיסוקים שנטשתם בעבר.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם עוקבים אחרי כוכבכם יופיטר המסתחרר בתוך נתיבים המושפעים מעולם התקשורת. קשרים מיוחדים צפויים לכם עם אנשים שניחנו בכישרון כתיבה. אנשים שלא ממש הועילו לדימוי העצמי שלכם, פונים בכיוון אחר. הולכות ונרגעות סערות שליוו אתכם. אנשים שמחבבים אתכם יוזמים שיחות עידוד. אתם בוחרים להתרפק על אלה שגם בעבר הציעו לכם כתף ותמיכה. וידויים רגשניים עושים לכם טוב. צפויה לכם שפה משותפת עם הרפתקנים כמוכם.

בחציה השני של התקופה אתם מושפעים מאנרגיות לוהטות הזורמות מן השמש שנמצאת בימים אלה במעין צמידות קוסמית עם כוכב יופיטר שליטכם. קיימת אנרגיה טובה המאפשרת את הידוקם של קשרים שאתם מעוניינים בהם. אנשים אשר שמם או תאריך לידתם קשורים במספר 3, יסייעו לכם להשיג את מבוקשכם. נוצרות הזדמנויות המאפשרות לכם להיפטר מכל אותן הרפתקאות הקשורות ביחסים חד צדדיים. צפויות שיחות נוקבות בנושא.

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכבכם יופיטר המתענג על האנרגיות של הכוכבים מארס, סטורן ונפטון. צפויים תנאים אסטרולוגיים שיעצימו את היחסים ביניכם לבין ילידי המזלות: טלה (מארס), גדי (סטורן) ודגים (נפטון). הבחירה האופטימאלית שלכם אמורה להיות בכיוון של הטלאים. הנאה גדולה צפויה לאלה מכם המתעניינים בפסיכולוגיה ובמיסטיקה, גם אם העיסוק בתחומים אלה יהיה לאחר שעות העבודה.

בחציה השני של התקופה, אתם צופים בכוכבכם יופיטר ובאנרגיות שלו המציפות את הבית השמיני (בית האינטימיות) אשר במפה האסטרולוגית שלכם. הפעם מדובר ברבדים חושניים המעודדים אתכם לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם. לעיתים, טיפ רוחני עשוי להתברר כשובב קמעה.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף ונראה כי כוכבכם יופיטר זוכה עתה במנה גדושה של אנרגיות מרנינות הזורמות אליו מגזרת מזל עקרב. הצעות מפתות ממתינות לאנשי העסקים שביניכם ולכל אותם הששים לגלגל כספים. המזל מתייצב לצד שותפויות, אך פונה עורף לסוליסטים שבחבורה או - בפשטות: לא מומלץ לעבוד בשיטת הזאב הבודד. תהינה לכם סיבות טובות להתגאות באנשים שטיפחתם. אתם רשאים לראות כמנת חלקכם את המחמאות המורעפות עליהם.

בחציה השני של התקופה אתם ממשיכים להתענג על האנרגיות של מזל עקרב, כמו גם של יסוד המים ושל כוכב ששמו סטורן. ריבוי האנרגיות מפציר בכם לעצור ולשקול כלל רוחני הרומז כי אם הגעתם אל נקודת החלטה ביחסיכם עם אדם אהוב או עם הסובבים אתכם, אל תמשיכו את המסע בגפכם. ייתכן שאתם זקוקים להכוונתו של גורם מבחוץ.

אופק רוחני: שנת 2013 מזניקה אתכם הישר אל הגשמת מאוויי ליבכם ככל שתשכילו לעמוד על טיבן של האנרגיות המפצירות בכם לעצור ולשקול כלל רוחני הרומז כי אם הגעתם אל נקודת החלטה ביחסיכם עם אדם אהוב או עם הסובבים אתכם, אל תמשיכו את המסע בגפכם, משום שייתכן כי אתם זקוקים להכוונתם של גורמים מקצועיים מסוגם של ברי סמכא רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן. זו שנה בה צפויה הנאה גדולה לאלה מכם המתעניינים בפסיכולוגיה ובמיסטיקה, גם אם העיסוק בתחומים אלה יהיה לאחר שעות העבודה. נוצרות הזדמנויות המאפשרות לכם להיפטר מכל אותן הרפתקאות הקשורות ביחסים חד צדדיים. צפויות שיחות נוקבות בנושא.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגיה שנתית 2013, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית, הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית 2013, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה מזל קשת, אסטרולוגיה שנתית מזל קשת, הורוסקופ מזל קשת
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגיה שנתית 2013, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית, הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית 2013, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה מזל קשת, אסטרולוגיה שנתית מזל קשת, הורוסקופ מזל קשת

דרג תוכן עמוד זה

0