מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי 2013 מזל גדי

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2013. כל מה שצפוי לך באהבה קריירה כספים ואנרגיות....

מאת
הורוסקופ שנתי 2013 מזל גדי הורוסקופ שנתי 2013 מזל גדי

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכב סטורן השולט בכם מתייצב בגזרת מזל עקרב ומקיים קשרים נפלאים עם הכוכבים פלוטו וונוס. ריבוי האנרגיות בא כדי להטמיע בכם את הכלל הרוחני הקובע כי אנשים גדושי רעיונות כמוכם לא מבזבזים את זמנם על מקום אחד או מתרפקים על זיכרונות העבר. הם יודעים כי יש למצות את האפשרויות ולהמשיך ללכת. לעולם אין הם נחים על זרי הדפנה, ולכן גם לכם ראוי להשקיף אל האופק מבלי שים לב לאשר עבר וחלף.

בחציה השני של התקופה, אתם מארחים מצבור ענק של כוכבים בבית השלישי שלכם שהוא ביתם של החברים והידידים שלכם. הימנעו מיצירת מצבים שעלולים להביך חברים טובים. נסו לגשש אצלם עוד לפני שאתם מבקשים מהם דבר-מה. במקביל נראה כי גם חברות הדוקה זקוקה לגבולות משלה, בעיקר כדאי להציבם בנקודות פרטיות ואינטימיות. יש דברים שתוכלו לחלוק רק עם מי שקבעתם כי הוא אכן הפרטנר שלכם.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם פוגשים את כוכב אוראנוס המשגר אנרגיות מוטרפות אל גזרת מזלכם. על כן לא פלא כי המישור שבינו לבינה יהיה עמוס וגדוש באירועים מוזרים. גם אם הדחף הראשוני יפתה אתכם להצפינם בסוד, כדאי שתיפתחו אותם לשיחה גלויה עם בן הזוג. קשר שמלווה אתכם מזה זמן רב מתחיל לעטות צביון אישי ואינטימי. אל תחפזו לשלול אותו רק משום שהוא אינו מתיישב עם המוסכמות.

בחציה השני של התקופה אתם מתענגים על האנרגיות ההרמוניות הזורמות אל סטורן כוכבכם הישר מן הכוכבים נפטון, מרקורי, ונוס ויופיטר. ריבוי הכוכבים רומז כי אנרגיה הקשורה לעיסוקיכם הקרייריסטיים עשויה לפלוש אל המתרחש איתכם במישור האישי. הסיפור הזה אופייני לתקופה רצופת ההפתעות הצפויה לכם בימים אלה. אנשים בעלי נטיות לוחמניות מתכוונים לסגור חשבון עם יריביהם. אין בזה שום רע כל עוד אינכם מצטרפים למלחמות שאינן קשורות בכם.

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכבכם סטורן המחוזר מטעמם של שליחי הכוכבים יופיטר ונפטון המשגרים אליו אנרגיות הרמוניות בהיבטים יפים. ידידי נפש בני המין השני ימלאו את חייכם בהנאות ובריגושים. ייתכנו אפילו יחסים שבעבר נהגתם להציב להם גבולות. צפויים בילויים בחברת אנשים אשר זקוקים למרחב משלהם. מומלץ להימנע מאירועים מעונבים ולהעדיף בילויים ספונטאניים בחיק הטבע.

בחציה השני של התקופה אתם צופים בכוכבכם סטורן כשהוא מתרפק על האנרגיות של כוכב ונוס שמייצג תכונות כגון יופי, אהבה ויצירתיות. המזל איתכם ומאחר שכך נראה כי צפויים לכם ימים בהם תצטרכו לפייס ולגשר בין מי שהחליטו להתעמת אלה עם אלה. כאשר זה יתרחש הקפידו על כלל רוחני הקובע כי היכולת להיות אובייקטיבי היא תכונה אלוהית. אדם נאור אינו אדיש לגורלם של זרים ואינו מעדיף את טובתם של הקרובים לו. זכרו כלל זה ובכך תעצימו את מזלכם הטוב.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי נקודת המזל הקוסמית נצמדת אל כוכבכם סטורן ומעניקה לכם בשורות טובות הנובעות לכאורה משרשרת של צירופי מקרים. זו תקופה נפלאה לאהבה אך לא ממש מומלץ לכבול אותה אל מסגרת רשמית וממוסדת, הניחו לרגשות לזרום ולהבשיל. הדברים יתחילו להסתדר לכם ברגע בו תוציאו מחייכם שיקולים המושפעים מנורמות ומסטריאוטיפים.

בחציה השני של התקופה אתם מארחים את כוכב ונוס בבית הראשון אשר במפת הלידה שלכם, מה שעשוי לבשר על סיומו של קשר שמיצה את עצמו ותחילתה של פרשייה חדשה. אם גמלה החלטה בליבכם להמר על שינוי דרסטי, אל תיכנסו אל תוכו ברגל דורסנית או פזיזה. הכלל הרוחני קובע כי טובים השניים מן האחד ולכן כדאי שתקשיבו לבעלי ניסיון ותימנעו מלפעול רק על פי תחושות. הטו אוזן לאנשים אשר חוו התנסויות דומות לאלו שלכם.

אופק רוחני: שנת 2013 משפיעה עליכם נגוהות של קרני פז הודות להפנמתו של הכלל הרוחני הקובע כי אנשים גדושי רעיונות כמוכם לא מבזבזים את זמנם על מקום אחד או מתרפקים על זיכרונות העבר, אלא יודעים כי יש למצות את האפשרויות ולהמשיך ללכת. לעולם אין לנוח על זרי הדפנה, ולכן גם לכם ראוי להשקיף אל האופק מבלי שים לב לאשר עבר וחלף וכדי לעמוד על משמעות הדברים, כדאי לכם לשוחח עם ברי סמכא רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן. זו שנה בה הדברים יתחילו להסתדר לכם ברגע בו תוציאו מחייכם שיקולים המושפעים מנורמות ומסטריאוטיפים. הפנימו את הרעיון הקובע כי טובים השניים מן האחד ולכן כדאי שתקשיבו לבעלי ניסיון ותימנעו מלפעול על פי האינטואיציה לבדה. הטו אוזן לאנשים אשר חוו התנסויות דומות לאלו שלכם.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגיה שנתית 2013, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית, הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית 2013, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה מזל גדי, אסטרולוגיה שנתית מזל גדי, הורוסקופ מזל גדי
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגיה שנתית 2013, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית, הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית 2013, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה מזל גדי, אסטרולוגיה שנתית מזל גדי, הורוסקופ מזל גדי

דרג תוכן עמוד זה

0